25 Kasım 2010 Perşembe

Modern Mobilyalar 3

Yuva sandalye, kulağımı tırmaladı bu çeviri biz ona Nest Chair demeye devam edelim. Örneklere bayıldım  modern yaşama alanlarına çok farklı bir hava katacakları bir gerçek. Yeni bir slogan buldum 'Çok sade bir mobilya grubuna bir tek Nest Chair yeter' evet bulmadım uydurdum. Gag reklamlarından fırlamış kötü bir slogan ödülü alabilirim. Direk olarak ses tonu bile canlandı. :S  Ürkütücü

Laf kalabalığım bir yana, hazır kış gelmekteyken böyle bir sandalyem olsa keşke görünüşü bile sıcacık elinde sıcak çikolata kaybolurum ben bunların içinde sonra arayın durun. (Tabi bazılarının o kadarda ufak değilim.)



Fold Chair by Nina Bruun,

Frank Tjepkema & Janneke Hooymans

The O-Nest Chair'The Future Perfect'


Bird’s Nest Chair by Timothy Schreiber



Autoban
                     Bu tasarımı İDW de görmüştüm burda nest yuva yerine kafes olarak yorumlanmış.:(
Human Nest Chair 'Emily Pilloton'



Charles Brill, “Nest Chair”




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder