10 Ocak 2011 Pazartesi

Minimalist Sofa

Tasarımcı Antonio Citterio, marka Vitra.
 Çok bilgi sahibi olduğum bir konu değil ama Vitra İtalyan mobilyaları Türkiye’ye getiren bir marka. Evdema markası da sanırım yeni yeni mobilya işine giriyor.

Tasarımların fonksiyonelliği sadeliği beni etkiledi minimal, derli toplu, estetik...
Ülkemizde ev ne kadar büyükse o kadar makbul inancı hafif hafif yerini çalışan bayanlarında artmasıyla küçük, kolay temizlenebilen, az enerji sarf eden, pratik evlere terk ediyor. Tabi ailelerin çekirdekleşmesin inde etkisi var bunda. Ben anlamıyorum yeni evlilerin kocaman evlerde yaşamasını tabi ev kira ise. Evin kölesi olmayalım. Eşyalar kamburumuz olmasın. Az öz iyi düşünülmüş tasarlanmış Atmaktan korkmayalım... vs vs konum bu değilken damarıma basılmış gibi vaatlere başladım. Geri dönüyorum. Örnekler....




Köşesinde uzan arkasında çalış ayağını sehpaya uzat istediğinde puf yap.

Bütün kombinler harika. farklı tarzlara dönüştürülebilen koltuklara bayılıyorum.




Güzel bir halı seçimi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder