30 Ekim 2010 Cumartesi

art & simpsons

Selam, bu blogdaki ilk yazım olması sebebiyle heyecanlıyım biraz. Gerginim desem daha mı doğru olur bilemedim. Sebebi şudur ki, formatı itibariyle sanat üzerine kurgulanmış olan bir bloga benim ne gibi bir katkı yapabileceğimi pek kestirebilmiş değilim. Yani Nil'in sanat tarihi dersleri sonrası öğendiklerini bana aktarması sonucu bir çok şey öğrendim tabi ki de -teşekkürler nil- ama gene de onun kadar yetkin değilimdir Saçmalayabilirim çekinmeyin düzeltin beni. Ama bak pieta'nın ne olduğunu doğru biliyorum. Cidden. Neyse efendim, saolsun ki nil bana "Sen kendi tarzınla yaz bişiler daha iyi olur öyle." dedi. Evet, bundan dolayı rahatladım.

Şimdi ne yazayım ne ekleyeyim diye düşünürken aklıma şöyle bir şey geldi. Bazıları ünlü ressamların elinden çıkmış ürünler bazıları da dünyaca ünlü grupların çoğu kişi tarafından bilinen albüm kapakları. Bunları almışlar böyle biraz değiştirmişler falan. Eğlenceli olmuş kanımca.

Salvador Dali'nin 'persistence of time' ıyla başlıyoruz.



Evet bu hale gelmiş. Aynı duyguyu veriyor ama sonuçta.


İkinci olarak, Edvard Munch' den 'scream'.




Lisa ve Maggie'nin saçları dikkatleri biraz üzerine çekse de Homer'ın kompozisyondaki duruşu gayet başarılı. Bart gene nerelerde diye sormaya kalmadan karşımıza çıkıveriyor kendisi.




Nirvana'nın 'nevermind' albümünün kapağındaki çocuk bakın kimmiş.




Evet Bart'ı da bulduğumuza göre artık tüm aileyi bir arada görebiliriz sanırım.




Beatles'ın sondan bir önceki albümünün ismine de ilham veren cadde ve orada çekilmiş olan bir fotoğraf, 'Abbey road'.





Çokda iyi olmuş çokda güzel olmuş.




Kapanışı ailenin reisi, evin direği Homer'la yapmak istiyorum. Tabii ki 'Da Vinci' yorumuyla huzurlarınıza geliyor. (Homer Homoneaderthelus)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder